Promovarea noului produs “Nescafe Gold Barista”

Creative

Sarcină

Promovarea noului produs “Nescafe Gold Barista” de la Nestle pe piața locală, cu o abordare creativă și interesantă. 

Soluție

Am conceput o emisiune cu conținut autohton și context local, care să trezească interes publicului țintă al brand-ului. Primul șir de emisiuni ”After Work Coffee” a reunit 4 femei de succes, care, la o ceașcă de cafea, într-o ambianță plăcută după serviciu, sau chiar la locul de muncă, au povestit secretul reușitei lor.  Video-urile au fost încărcate atât pe Facebook, cât și pe YouTube.

Rezultate

Pentru primele 2 luni:

– 70 000 de vizualizări pe Facebook

– 10 000 vizualizări pe YouTube

Am făcut o tradiție de lansare a emisiunii în fiecare marți, care ne-a adus peste 16 mii de vizualizări per video pe Facebook. Utilizatorii au distribuit, comentat și apreciat video-urile informative și interesante despre actualitățile locale, astfel aducând trafic și interacțiune atât pe pagina de Facebook, cât și pe canalul YouTube.