TNS

tns-digitallab-1240x600

TNS este o companie care oferă cercetări sindicalizate la nivel de piață, folosind panourile de consum, al căror scop este colectarea datelor cu privire la comportamentul  consumatorilor şi puterea lor de cumpărare, dar şi de a urmări modificările acestor indici în timp. Pe baza datelor generate de aceste panouri se pot trage concluzii despre factorii care influențează comportamentul de piață al publicului țintă, modul în care consumatorii  reacționează  la activitatea comunicațională a participanților pieței, modul în care putem obține beneficii maxime din situația actuală și de a reuși din punct de vedere competitiv.

Cercetările care vizează măsurarea publicului ţintă se realizează în baza studiului MMI Moldova (Marketing & Media Index Moldova). Totalul datelor cercetate reprezintă populația urbană a Moldovei, cuprinsă între 12 și 65 de ani (din orașe cu o populație mai mare de 15 000 de persoane). Datele rezultate oferă informații despre următoarele caracteristici:

  • Consumul de produse și servicii
  • Profilul socio-demografic, psihografiile și stilul de viață și de agrement
  • Indicele sentimentului de consum și ierarhia statutului de consum
  • Programul zilei
  • Gestionarea timpului
  • Consumul resurselor media
  • Publicul de presă, radio, Internet și mass-media din interior
  • Percepția publicităţii

Cercetările se efectuează de 2 ori pe an, conform chestionarelor bazate pe întrebări din domeniul economic (grupuri de mărfuri) și pe interviuri individuale pe domeniul mass-media. Eșantionul de cercetare este de 1200 respondenți (2400 respondenți pe an).