Analiză și Măsurare

analiza-si-masurare-digitallab-1240x600

Analiza și măsurarea campaniilor de promovare în mediul online reprezintă etapa inițială și finală de stabilire a obiectivelor și raportare a eficienței campaniei. Anume de corectitudinea planificării strategiei de promovare depinde foarte mult atingerea rezultatele propuse.

Fiecare campanie de promovare online trece prin patru etape și anume:

  • Analiza pre campanie (analiza concurenților, produselor, analiza obiectivelor propuse)
  • Crearea strategiei de promovare (alegerea platformelor de promovare)
  • Creare și plasare (crearea și plasarea mesajelor – bannere online, articole comerciale)
  • Masurarea rezultatelor și eficienței campaniei de promovare

Digital Lab dispune de instrumente de analiză și măsurare unice pe piața din Republica Moldova care ne ajută la crearea strategiilor eficiente de promovare în mediul online pentru clienții noștri și anume:

Contactează-ne la numărul 079 967 655 și solicită o strategie complexă de promovare online!