Gemius Explorer

gemius-explorer-digitallab-1240x600

GemiusExplorer este un instrument analitic care ne ajută la planificarea campaniilor de promovare online. Cu ajutorul lui GemiusExplorer putem obținem puncte cheie de plecare în planificarea strategiilor complexe de promovare în mediul online pe baza cercetării profilurilor vizitatorilor unui site cât și suprapunerea audienței între mai multe site-uri.

Cu ajutorul la GemiusExplorer putem analiza următorii indicatori:

  • Reach (nr de utilizatori din Moldova) – numărul de vizitatori ai site-ului (de la adrese IP din Moldova), într-un anumit grup țintă care au vizitat un anumit site web cel puțin o dată într-o anumită lună. Indicatorul se referă la numărul real de vizitatori și nu la numărul de calculatoare, cookie-uri sau adrese IP.
  • Reach% – raportul procentual dintre numărul de vizitatori a site-ului (de la adrese IP moldoveni), care au vizitat un site web cel puțin o dată într-o anumită perioadă de timp și numărul total de moldoveni utilizatori Wide Web într-o anumită perioadă de timp
  • Page Views – o vizualizare pagină reprezintă un eveniment atunci când un utilizator vizitează un anumit site.
  • Timpul mediu petrecut de un vizitator – timpul mediu petrecut pe un anumit site de un vizitator al unui grup țintă dat.
  • Numărul mediu de pagini vizualizate pe vizitator – numărul de vizualizări de pagină pe un site selectat făcută de un vizitator într-un grup țintă dat într-o anumită perioadă de timp.
  • Numărul mediu de vizite pe vizitator – numărul mediu de vizite efectuate de un vizitator al unui grup țintă dat într-o anumită perioadă de timp.
  • Structura audienței – raportul procentual dintre vizitatorii unui grup țintă dat care au vizitat un site web selectat și numărul total de vizitatori ai unui site web selectat într-o anumită perioadă de timp.
  • Indicele Affinity – raportul dintre structura vizitator într-un grup țintă dat pe un site web selectat și structura vizitator într-un grup țintă dat pe piața on-line din Moldova.
  • Audience Share – raportul procentual dintre vizitatorii unui grup țintă pe un site web selectat și vizitatorii unui grup țintă de toate site-urile vizitate într-o anumită perioadă de timp.
  • Time share– raportul procentual dintre timpul total petrecut de către membrii unui grup țintă specific pe un site web selectat și timpul total petrecut de către membrii unui grup țintă specific petrecut pe alte site-uri.
  • Dublarea Audienței (%) – procentul de vizitatori a unui site care vizitează un alt site web în ​​același timp.
  • Populația – numărul de utilizatori moldoveni care folosesc World Wide Web cel puțin o dată pe lună.