Analize post-campanie

analize-post-campanie-digitallab-1240x600

Analiza și măsurarea rezultatelor tuturor activităților și acțiunilor reprezintă o parte importantă a oricărei campanii, astfel încât fiecare organizație își va putea spori și dezvolta capacitățile de pregătire a campaniilor de succes.

Analiza post-campanie permite organizațiilor să evalueze succesul diferitor campanii prin măsurarea costurilor de campanie, lead-urilor generate, precum și a conversiei de cumpărători. Folosind tehnici statistice și instrumente de măsurare, noi identificăm caracteristicile campaniilor performante, orientate spre client și spre cumpărare, astfel încât campaniile viitoare pot fi ușor optimizate pentru anumite segmente de clienți, cu oferte de produse sau servicii bine orientate.

Analiza eficienței publicității ne permite estimarea impactului campaniei asupra potențialilor consumatori după o serie de indicatori:

  • Acoperirea publicului țintă
  • Notorietatea activă sau pasivă a brandului (produsului)
  • Memorabilitatea elementelor de publicitate
  • Atractivitatea mesajelor publicitare
  • Atitudinea generală față de produs, marcă, brand