Content audit

content-audit-digitallab-1240x600

Content auditul este procesul de evaluare și analiză a informației care este plasată pe un site web. Analiza contentului unui site ne ajută să înțelegem cât de relevantă este informația atât pentru utilizatori/clienți cât și pentru motoarele de căutare.

Content auditul ține de analiza titlurilor, textelor, imaginilor, video-urilor, Url-urilor, Meta Descrierilor unui site web. Auditul conținutului te va ajuta să vezi cât de “sănătos” este site-ul și cât de bine transmite anumite mesaje către clienții tăi.

Un site care are un text bine structurat, care conține cuvinte cheie apropiate bussinesului tău, cu imagini și video de calitate cât și mesaje care provoacă utilizatorii să facă o acțiune (să scrie un e-mail, să facă o comandă online, să apeleze la numărul de telefon) este un site care vinde și de care are nevoie orice companie de succes.

Procesului de analiză a informației unui site cuprinde următorii pași:

  • Adunarea (extragerea) tuturor URL-urilor site-ului
  • Analiza informației de pe fiecare pagină
  • Scrierea și redactarea textelor
  • Infiltrarea cuvintelor relevante pentru fiecare pagină
  • Crearea strategiei de content pentru site (crearea paginilor noi, tematica articolelor viitoare pe blog)

După finalizarea content auditului, în dependență de specificul fiecărei companii și a necesităților acestora se vor crea strategii complexe de implementare a content marketingului cu scopul de a crește vânzările companiei.

Dacă ai nevoie de content audit pentru site-ul pe care îl deții – sună acum la numărul 079 967 655 iar noi te vom ajuta în implementarea acestuia.