Promovarea noului produs “Nescafe Gold Barista”

http://www.digitallab.md/studii-de-caz/promovare-produs-nescafe-gold-barista-2016/ 28 iunie, 2016 Sarcină Promovarea noului produs “Nescafe Gold Barista” de la Nestle pe piața locală, cu o abordare creativă și interesantă.  Soluție Am conceput o emisiune cu conținut autohton și context ... Continuare

Crearea site-ului Dizi.md

http://www.digitallab.md/studii-de-caz/creare-site-dizi-md/ 11 ianuarie, 2016 Sarcină Crearea site-ului www.dizi.md, site web de tip catalog cu posibilitatea de a comanda produse cu achitare la livrare, optimizat pentru motoarele de căutare (SEO), responsive design.   ... Continuare

Loko Moko: Harta distracţiilor pentru copii

http://www.digitallab.md/studii-de-caz/loko-moko-harta-distractiilor-pentru-copii/ 16 iulie, 2015 Context Promovarea non-standard a produselor lactate pentru copii ale brandului Loko Moko. idee Dat fiind faptul că brandul Loko Moko este destinat copiilor, iar în mediul online din ... Continuare