Posibilități de promovare în mediul online

Posibilitati Promovare Online

Promovarea în mediul online este una din cele mai eficiente metode de promovare datorită posibilității de targetare exacte a auditoriului țintă după vârstâ, sex, locație, interese etc. cât și a multiplelor forme și canale de plasare.

Avantajele promovării online ajută la eficientizarea bugetelor de publicitate, factor important mai ales în perioade de criză. În acest sens, eficientizarea bugetelor nu înseamnă și diminuarea calității campaniilor de promovare.

Principalele metode de promovare online:

  • Content Marketing

Content Marketing-ul constituie crearea și distribuirea contentului de calitate (articole, video-uri, studii de caz, grafice, infografice, statistici) în mediul online cu scopul de a atrage clienți. Este o formă de promovare indirectă, dar foarte eficientă, implimentată pe larg la nivel global.

Procesul de promovare constă în crearea conținutului, publicarea acestuia pe site-ul companiei și diseminarea ulterioară a acestuia pe site-uri informaționale, pe bloguri de nișă, pe rețelele de socializare etc.

  • Plasare Bannere online

Plasarea bannerelor comerciale în mediul online este una din cele mai vechi metode de promovare pe internet.  Plasarea bannerelor online poate fi efectuată în mod direct prin intermediul site-urilor locale sau prin rețeaua GDN (Google Display Network). Acest tip de publicitate poate fi cumpărat pe volum de afișări CPM (Cost Per Mile) sau pe volum de click-uri CPC (Cost Per Click).

  • Search Engine Marketing

Promovarea pe motoarele de căutare constă în atragerea traficului calitativ către un site web, folosind campanii plătite prin intermediul la Google Adwords și SEO (Search Engine Optimization). Ambele metode au ca scop poziționarea unui site în topul motoarelor de căutare (Google, Yandex, Bing) doar că abordarea lor este diferită.

Campaniile plătite reprezintă o selecție de cuvinte cheie relevante care reprezintă serviciile sau produsele unei companii. Fiind căutate în Google (peste 90% de utilizatori de internet din Moldova folosesc  Google, atunci cînd caută servicii, produse, noutăți) utilizatorului i se afișează site-ul în topul rezultatelor.

SEO – reprezintă ansamblul tehnicilor de îmbunătățire a calității unui site web, astfel motoarele de căutare îl propulsează în topul rezultatelor după cuvinte cheie gratuite (organice).

  • Social Media Marketing

Promovarea pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter, Google+, Odnoklassniki) este o metodă eficientă de promovare și comunicare dintre un brand și clienții său. Publicitatea în social media este percepută de utilizatori mai puțin agresivă și este asimilată cu mult mai bine.

Mediul prietenos, dar și posibilitatea de targetare exactă contribuie la exploatarea la maxim a acestui canal de promovare de către companii.

Ai nevoie de promovare online? Nu ezita să ne contactezi: 079 967 655!